Co należy wiedzieć,jeśli jesteś organizatorem konferencji i chcesz, żeby odniosła ona sukces?
Gdańsk, Łódź, Poznań. Każde z tych miast organizuje konferencje o różnorodnej tematyce. I to właśnie jest sprawą pierwszorzędną.

Najważniejsze to pomyśleć po co się ją organizuje i czy jest właściwie potrzebna? Należy ustalić cele, które po odbyciu się konferencji będzie można zmierzyć i poddać sprawdzeniu. W następnej kolejności trzeba ustalić kosztorys, który zostanie przeznaczony na zorganizowanie spotkania. Musi on on obejmować koszty stałe, które nie ulegną zwiększeniu i koszty zmienne, które mogą się zwiększyć wraz ze wzrostem osób biorących w niej udział.
Nie można pominąć budżetu awaryjnego, który użyjemy w razie wystąpienia nieplanowanych wydatków. Gdy przemyślimy jużkwestię finansową powinniśmy zająć się znalezieniem właściwego miejsca, gdzie konferencja będzie trwać. Zadanie to obejmuje równocześnie ustalenie dokładnej daty i pory konferencji oraz osobiste sprawdzenie potencjalnego miejsca. Kolejny krok to sprawy logistyczne. Pamiętaj, że zaproszeni goście mogą zamieszkiwać Łódź, czy Poznań podczas, kiedy spotkanie odbywa się w Warszawie. Kolejny krok to zapewnić wyżywienie gościom, najlepiej w dobrej restauracji .

Należy zapewnić im zakwaterowanie oraz rozeznać się w możliwościach dojazdu na konferencje. Kolejnym punktem są kwestie związane z wyżywieniem. Restauracja (pizza gdańsk) to dobre miejsce na zorganizowanie obiadu dla organizatorów oraz uczestników (Restauracja Anatewka – Manufaktura). Lecz wtedy, gdy liczba osób jest niewielka. Istnieje jednak inne rozwiązanie. Poszukaj, czy wybrana przez ciebie restauracja organizuje catering, który dostarczy na miejsce, w którym trwa konferencja. W takim wypadku tematykę napojów i wyżywienia w czasie trwania spotkania mamy z głowy.
Leave a Comment